Současné verze jsou poháněny plochými šestiválci s objemem od 2,7 do 3,4 litru.

Omlazené sporťáky však dostanou v základu pouze dvoulitrový a klasickým turbodmychadlem s pevnými lopatkami přeplňovaný agregát s výkonem 240 koní (176 kW).

Rychlejší provedení S a GTS pak využíjí 2,5litrové čtyřválce, přičemž u varianty S lze očekávat výkon 300 koní, u GTS pak dokonce 370 koňských sil.

U všech verzí díky přeplňovaní pochopitelně ve srovnání s dosavadními plochými "šestkami" naroste točivý moment. I proto Porsche slibuje, že vozy se čtyřválci nebudou pomalejší než ty současné.

Vrcholná provedení Boxster Spyder a Cayman GT4 prozatím zůstanou u atmosfericky plněného šestiválce o objemu 3,8 litru.

Zajímavé je, že Porsche také uvažuje nad výkonovým zvýhodněním modelu Cayman. Boxster se totiž prodává o něco lépe, což by německá automobilka ráda změnila. Proto prý plánuje i jistou obměnu cenové politiky.