Pod kapotou se podle informací časopisu Autocar objeví upravený šestnáctiválec do W se čtyřmi turbodmychadly, proti dosavadním verzím modelu Veyron však naroste jeho objem (z 8 litrů na 9,6) a tedy i výkon. Mluví se o hranici 1500 koňských sil, což je o 499 koní víc, než nabízí jeho aktuální nejslabší provedení. Bugatti také výrazně odlehčí konstrukci, díky použití karbonových vláken by novinka měla přijít až o 200 kilogramů. Maximální rychlost se díky tomu všemu přiblíží hodnotě 450 km/h.

Otázka je, jak zareaguje výrobce pneumatik Michelin. Správné obutí se totiž zdá být největším problémem Super Veyronu. Už nyní musí Bugatti u svého nejrychlejšího modelu (Veyron 16.4 Super Sport, nejrychlejší auto na světě) elektronicky omezovat maximálku na 415 km/h, přestože vůz dokáže uhánět rychlostí přes 430 km/h. Pneumatiky však takovou porci nemusí vydržet.

Super Veyron by se mohl objevit už na začátku příštího roku. A bude hodně drahý. Měl by stát neuvěřitelných pět milionů liber, což je v přepočtu zhruba 150 milionů korun.