Podle informací britského magazínu Car si nástupce Veyronu ponechá osmilitrový šestnáctiválec, který ale pochopitelně dozná řady změn. Dostane například přímé vstřikování paliva, elektricky poháněná turbodmychadla a systém vypínání válců.

Výkon má vzrůst na neuvěřitelných 1500 koní a točivý moment na 1500 Nm. Poháněna samozřejmě budou všechna kola, síla motoru na ně poputuje přes sedmistupňový dvouspojkový automat.

Cílem je dosažení maximální rychlosti kolem 465 km/h a akcelerace z klidu na stovku za pouhé dvě sekundy. To jsou skutečně mimořádné hodnoty, které vozu určitě zajistí titul nejrychlejšího sériového auta na světě.

Bugatti se dušuje, že Chiron, pojmenovaný podle slavného závodníka Louise Chirona, nebude jen evolucí Veyronu. Novinka údajně dostane celých 92 procent nových dílů.

Kromě zlepšení dynamických schopností chce výrobce vůz zpříjemnit i pro každodenní použití. A například spotřeba má v kombinovaném cyklu činit "jen" zhruba 17 l/100 km.

Francouzská automobilka ve vlastnictví německého Volkswagenu už novinku testuje, zachycena byla nedávno například na Nürburgringu. Z přiloženého videa si však bohužel nemůžeme udělt představu o vzhledu. Bugatti totiž zatím zkouší prototyp s karoserií starého Veyronu.

Zdroj: Youtube