Znamená to, že ve srovnání s průměrným novým vozidlem s palivovým motorem může potenciálně Spark EV ušetřit svému majiteli až 9000 amerických dolarů na nákladech za pohonné hmoty během pěti let. 

Ve Spojených státech se Spark začne prodávat v létě ve státech Kalifornie a Oregon. Na vybrané evropské trhy pak přijde v roce 2014. 

„Jsme připraveni dodávat na trh elektrický automobil, který je nejen hospodárný, ale se kterým je díky točivému momentu 542 Nm také vzrušující jezdit," řekl Pam Fletcher, výkonný hlavní inženýr GM pro elektrická vozidla. 

Soustava lithium-iontových baterií Chevroletu Spark EV s kapacitou 21 kWh bude jako pokračovatel tradice značky Chevrolet nabízet nejvyšší omezenou záruku na trhu - osm let, nebo161 000 km, podle toho, čeho se dosáhne dříve.

Spark EV bude zároveň prvním automobilem na trhu nabízejícím právě schválenou nabíječku SAE Combo pro rychlé nabíjení stejnosměrným proudem (DC). To umožní dobít Spark EV na 80 procent kapacity za přibližně 20 minut. Bateriový systém je přitom schopen absolvovat denně mnohokrát takovéto rychlé dobíjení stejnosměrným proudem.

Dobíjení střídavým proudem z běžné zásuvky 230 V trvá přibližně šest až osm hodin. Dobíjecí kabel je součástí standardní výbavy.