Vzhled studie s vyšší stavbou konstrukce rozhodně vypadá zajímavě. Zaujmou především úzké přední světlomety, všudypřítomné LED diody a také vyměnitelné panely karoserie, jimž Citroën říká Airbump. Tento nový prvek je umístěn na bocích a náraznících a kromě široké možnosti individualizace (např. výměna za Airbump v jiném barevném provedení) má zajistit i praktickou funkci: Díky pružnému povrchu odolává škrábancům a zabudované vzduchové kapsle zase tlumí nárazy.

Odvážně designeři pojali i interiér, při jeho navrhování se prý snažili zbavit kabinu všeho nadbytečného a "nepotřebného". Proto byly téměř všechny ovladače a přístroje nahrazeny dotykovými displeji, airbag spolucestujícího byl přesunut do stropu a byla také zrušena tradiční řadicí páka, kterou nahradilo tlačítko ve spodní části palubní desky a páčky na volantu.

Koncept Citroën Cactus.

Důraz byl kladen i na použití autentických přírodních materiálů. Čalounění sedadel a dveří tvoří kombinace modře melírované bavlnu a přírodní „velbloudí" kůže (rostlinně vyčiněná kůže), kterou najdeme i na palubní desce a volantu.

O pohon se stará technologie Hybrid Air kombinující spalovací motor a stlačený vzduch z tlakového zásobíku. Bližší informace zatím automobilka neprozradila, chlubí se jen spotřebou, která by měla být nižší než 3 l/100 km.