Označení DS přitom jasně naznačuje, že na luxusu Citroën opravdu šetřit nebude. V interiéru najdeme kvalitní materiály, podle německého Auto Bildu se ve výbavě objeví čtyřzónová klimatizace, multimediální systém s dotykovou obrazovkou, head-up displej a rozpoznávání dopravních značek.

Chybět však bude hydropneumatické pérování, které k velkým Citroënům tradičně patří. Místo něj automobilka použije elektronicky řízený adaptivní podvozek. 

Citroën Metropolis.

Vzhledově by novinka mohla vycházet z konceptu Metropolis (na snímku nahoře) z roku 2010, vyloučit ale nelze ani inspiraci novější studií Numéro 9 (na fotce dole), která se přece jen víc blíží aktuálnímu designu modelů DS.

Citroën Numéro 9.

Citroën by modelem DS6 rád potrápil tradiční prémiovou konkurenci, konkrétně míří na vozy jako BMW řady 5, Mercedes-Benz třídy E, Audi A6 či Jaguar XF. Francouzské sebevědomí dokazuje i cena, podle Auto Bildu bude nová limuzína stát zhruba 36 tisíc eur, tedy přibližně 990 tisíc korun.

Pod kapotou se podle prvních informací objeví jen přeplňované čtyřválce. Ten benzinový by měl nabídnout výkon 240 koní, naftový pak 200 koní. Dynamice má pomoci využití lehkých materiálů.

Citroën Metropolis.

Později se objeví ještě hybridní verze, schopná ujet jen na elektřinu 50 kilometrů.

Výroba francouzské limuzíny by měla začít v roce 2015, na podzim stejného roku vůz prý zamíří k prodejcům.