I když nové Bentley Continental GT3-R vzhledem připomíná už zmíněná závodní speciál, technicky vychází z "obyčejného" GT V8 S. 

K dispozici bude výhradně v bílém provedení, které doplňují kontrastní zelené pruhy a černé prvky. Sportovní vzhled podtrhují přední "lízátko" a zadní křídlo - obojí z uhlíkových vláken. Ta najdeme i v interiéru, v němž dále nechybí kůže a Alcantara.

Bentley Continental GT3-R.

O absenci zadních sedadlech už byla řeč. Bentley lavici vyndalo kvůli úspoře hmotnosti, ani s dalšími úpravami však výsledek není zrovna omračující. Continental GT3-R je ve srovnání s GT V8 S lehčí jen o 100 kilogramů a stále váží přes dvě tuny.

Vůz pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turby, který poskytuje výkon 580 koní a točivý moment až 700 N.m. Osmistupňový automat má kratší převody. Kvůli tomu se snížila maximální rychlost: zatímco GT V8 S dosáhne 309 km/h, GT3-R umí "jen" 273 km/h. Na druhou stranu se zlepšila akcelerace, stovku vůz pokoří za 3,8 sekundy.

Bentley Continental GT3-R.

Lepší jízdní vlastnosti má zaručit upravený pohon všech kol, přepracovaný podvozek a systém, který dokáže lépe přerozdělit výkon mezi zadními koly. Samozřejmostí jsou výkonné brzdy. Údajně zvládnou pohltit energii 10 megajoulů - pro srovnání, tolik energie spotřebuje průměrný rodinný dům za celých šest hodin.

Bentley plánuje výrobu pouhých 300 kusů, první vozy doputují k šťastným majitelům ještě letos.