Podle redaktora Ondřeje Jánošky sedačka Osann Babyride propadla při nárazu z boku, protože hlavička figuríny narazila na dveře automobilu. Model Britax Römer Xtensafix zase neuspěl při čelním nárazu. "Pás se s figurínou tříletého dítěte posunul směrem ke krku, při zkoušce s figurínou desetiletého dítěte došlo k posunu v oblasti pánve," uvedl Jánoška s tím, že obě sedačky získaly v testu bezpečnosti hodnocení nedostatečné.

Z pohledu obsahu rizikových látek dopadla nejhůře sedačka Britax Römer Max-Fix, v jejíž popruzích byly polycyklické aromatické uhlovodíky, tedy potenciálně rakovinotvorné látky. Nebezpečné chemikálie byly při testech odhaleny rovněž u autosedaček Cybex Aton 3 0+ Isofix Base a Nania Drive SP 0/1.

Aby se autosedačka mohla prodávat, musí vyhovovat normě ECE 44, která nevyžaduje zkoušku bočního nárazu. Od příštího roku budou pro dětské autosedačky platit nové předpisy s označením i-Size, podle nichž bude pro homologaci povinný i test bočního nárazu. Navíc se nově nebudou kategorie rozlišovat na základě váhy, ale podle výšky dítěte.