Tato čtyřmístná studie však samozřejmě ještě před zahájením výroby projde řadou změn. Zcela určitě nedostane tak futuristický interiér, pohon realizovaný čtyřmi elektromotory (u konceptu mělo každé kolo svůj motor) a dokonce se spekuluje i o konečném počtu dveří. Sériová verze by totiž mohla mít dva páry dveří. Tvary kupé jí však zůstanou. Stejně jako větší světlá výška.

Koncept Aston Martin DBX.

Aston Martin si od uvedení svého prvního crossoveru slibuje zisk nových zákazníků, které třeba britská značka přitahuje, ale nenajdou v její nabídce auto, jež by je uspokojilo například i po praktické stránce.

Nový model DBX má i proto výrazně přispět ke splnění cíle zvýšit v následujících letech roční produkci ze současných 4000 na 15 000 vozů.

V úspěch podivné novinky věří také investoři automobilky, kteří na vývoj crossoveru (ale i dalších nových modelů) uvolní finanční prostředky ve výši 200 milionů liber, tedy v přepočtu asi 7,4 miliardy korun.

Koncept Aston Martin DBX.

Výroba DBX by se měla rozjet v roce 2019. Kromě tohoto vozu ale Aston Martin chystá do konce dekády uvést i další modely: jistě se dočkáme nové generace "gétéčka" DB9 a luxusního sedanu Lagonda.