Vzhled auta jistě naváže na dříve představený koncept Levorg STI, očekávat tedy můžeme agresivnější bodykit, sportovní doplňky či kola se specifickým designem. Celkově prý auto bude širší a nižší, podvozek pak využije tlumiče DampMatic od společnosti Bilstein.

Koncept Subaru Levorg STI.

Změní se jistě i ostatní technika, vůz například dostane výkonnější brzdy. Sportovní charakter se určitě projeví také v interiéru.

Jinak ale panují spíše otazníky. O motoru Subaru například prozradilo jen to, že bude přeplňovaný, další detaily tají. Zřejmě ale půjde o dvoulitrový čtyřválec s výkonem přes 300 koní, který používá japonské provedení sedanu WRX STI. Možností - i když v případě japonského trhu asi méně pravděpodobnou - je ale také čtyřválec o objemu 2,5 litru.

Subaru Levorg STI.

Ten pro změnu najdeme v evropské verzi modelu WRX STI. Tady dává rovných 300 koní (221 kW). Motor by každopádně měl být spojen výhradně s bezestupňovou převodovkou.

Největší neznámou je ale dostupnost. Zatímco příjezd na japonský trh je tedy jistý a uskuteční se už v červenci, o dalších zemích Subaru dokonale mlčí. Šance samozřejmě existuje, zvlášť s přihlédnutím ke skutečnosti, že už standardní Levorg se původně v Evropě prodávat neměl. A nakonec přece jen dorazil.