I když je Nissan Leaf v prodeji pouze dva a půl roku, za tuto krátkou dobu jako první sériově vyráběný 100% elektromobil na světě dokázal, že doprava s nulovými emisemi není pouhým snem.

Silnice po celém světě tak nyní brázdí více než 54 000 těchto vozů - tiše a bez jakýchkoli emisí. Jeho vývoj navíc neustále pokračuje.

Český trh se tak už zanedlouho dočká debutu vylepšeného modelu Nissanu Leaf, u kterého došlo k více než stovce změn - některé jsou zásadnější, jiné méně. Všechny ale přispívají k celkovému zdokonalení původního modelu.

Nový Leaf nabízí delší dojezd, větší zavazadlový prostor, větší interiér spojený s maximálním komfortem pro cestující. Impuls k některým z těchto změn vzešel od současných vlastníků modelu Leaf, kteří tento vůz oceňují zejména kvůli nulovým emisím.

Dalším faktorem byl posun k celosvětové výrobě. Původní model byl vyráběn pouze v Japonsku, ale nový Leaf, vzniká také v Severní Americe a v Evropě. Evropská výroba nového Nissanu LEAF byla zahájena koncem března 2013 v sunderlandském závodě společnosti ve Velké Británii.

Hlavní produktové změny:
Delší dojezd (až199 km)
Rychlejší dobíjení pomocí 6,6kW nabíječky, což zkrátí dobu nutnou k nabití na polovinu
Lepší aerodynamické vlastnosti díky změně designu přední mřížky
Větší zavazadlový prostor díky motoru plně integrovanému s nabíječkou
Snížení hmotnosti v průměru o 32 kg
Podvozek přizpůsobený evropským silnicím
Nová sedadla zajišťující větší komfort a větší prostor v interiéru
Rozšířená škála barevných provedení

Nový Leaf bude k dostání ve třech stupních výbavy: Visia, Acenta a Tekna, poslední dvě jsou vybaveny komunikačním systémem Carwings, zatímco ve verzi Visia je k dispozici nový navigační systém NissanConnect 2.0.

Protože v ČR zatím není systém Carwings dostupný, rozhodla se společnost NSCEE, že nový model LEAF uvede na trh ve verzi Visia a zahájení prodeje dalších verzí zváží později s přihlédnutím k poptávce ze strany zákazníků.