Všechny však vznikly nejen jako rozlučka. Výrobce jimi chce současně oslavit 25. narozeniny vozu, který se poprvé představil v roce 1992. Pětadvacátý rok existence tedy zároveň bude rokem posledním.

První zvláštní verze se jmenuje 1:28 Edition ACR. Název připomíná rekordní čas na známém kalifornském okruhu Laguna Seca - loni v říjnu totiž Randy Pobst s Viperem ACR zajel jedno kolo za 1 minutu, 28 sekund a 65 setin. Edice se chlubí černou karoserií s červenými pruhy, funkčními aerodynamickými prvky a obrovským křídlem, karbon-keramickými brzdami či speciálními emblémy. Dodge postaví maximálně 28 kusů.

Podobně agresivně vyhlíží také provedení GTS-R Commemorative Edition ACR. To oslavuje jednu z nejslavnějších verzí Viperu vůbec - variantu GTS-R GT2 Championship Edition z roku 1997 s bílou karoserií s charakteristickými modrými pruhy. Kromě aerodynamického paketu ani tentokrát nechybí karbon-keramické brzdy, speciální emblémy, dále pak výbavu obohacují doplňky z uhlíkových vláken nebo například červené prvky v interiéru. V plánu je produkce nejvýše 100 exemplářů.

Dodge Viper GTS-R Commemorative Edition ACR (vlevo) a 1:28 Edition ACR.

Třetí edice dostala jméno VoooDoo II Edition ACR. Tmavý kousek s grafitovým pruhem na karoserii navazuje na původní VooDoo edici z roku 2010. A stejně jako tehdy, i tentokrát vznikne jen 31 vozů. Sporťák v tomto provedení opět nabídne agresivní bodykit s aerodynamickým paketem a karbon-keramické brzdy. 

Viper Snakeskin Edition GTC už obrovské křídlo a výrazné aerodynamické doplňky postrádá, zato zaujme nápadnou zelenou barvou. I tato edice se vrátila k roku 2010, kdy Dodge postavil 31 kusů jménem Snakeskin ACR. Se stejným množstvím se počítá i tentokrát.

Nové speciální edice vozu Dodge Viper.

Poslední edicí je Dealer Edition ACR, která bude k dispozici pouze u dvou nejúspěšnějších prodejců Viperu ve Spojených státech. Má bílou karoserii s modrým pruhem, karbon-keramické brzdy a výrazné aerodynamické doplňky (a tedy i ono obrovské křídlo). Vznikne maximálně 33 vozů.

Všechny edice také počítají s uvedením jména zákazníka na dveřích na straně řidiče.

Na výběr je jediná motorizace: atmosférický 8,4litrový desetiválec o výkonu 654 koní (481 kW), který je spojen výhradně s šestistupňovou manuální převodovkou. Veškerá síla putuje samozřejmě na zadní kola.

Aktuální třetí generace byla představena v roce 2012. Předčasné ukončení produkce zapříčinily především slabé prodeje, ale také problémy s bezpečnostními předpisy. Od roku 2018 totiž budou muset být nové vozy v USA vybaveny bočními airbagy, které Viper nemá a zřejmě ani nemůže (více informací najdete zde).