Ta představuje jakousi "skautskou" verzi na zvednutém podvozku. Světlá výška se zvýšila o 30 milimetrů, Crossback také dostal oplastované podběhy a nástavce nárazníků.

Obě varianty, tedy standardní i ta "allroadová", dostaly nové provedení přídě s diodovými světlomety a jinou maskou chladiče, na níž už chybí logo mateřské automobilky Citroën.

DS 4.

DS také rozšířil nabídku barevných kombinací. Nově jich bude k dispozici až 38 - včetně dvoubarevných variant.

Pod kapotu se dostal zážehový přeplňovaný tříválec o objemu 1,2 litru, který poskytuje výkon 130 koní (96 kW) a maximální točivý moment 230 Nm. Motor je spojen s šestistupňovou manuální převodovkou, ale lze k němu přikoupit i šestistupňový automat. A průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu má činit 4,9 až 5,1 l/100 km.

DS 4.

Zájemci o výkonnější jednotku mohou sáhnout po dvou verzích přeplňované šestnáctistovky. Slabší varianta dává 165 koní (121 kW) a až 240 newtonmetrů, výrobce udává spotřebu 5,5 l/100 km. K dispozici je pouze s šestistupňovou samočinnou převodovkou.

Silnější provedení už lze kombinovat i s šestistupňovým manuálem. Výkon činí 210 koní (155 kW), maximální točivý moment 285 Nm a kombinovaná spotřeba 5,9 l/100 km.

DS 4 Crossback.

Vznětové motory jsou tři a všechny k redukci emisí oxidů dusíku využívají vstřikování močoviny (AdBlue). Základem je 120koňová (88 kW) šestnáctistovka se spotřebou 3,7 až 3,8 l/100 km. Slabší naftový dvoulitr poskytuje 150 koní (110 kW), jeho silnější varianta, kterou lze spojit pouze s šestistupňovou automatickou převodovkou, pak 180 koňských sil (132 kW). 

DS 4.

Modernizovaná podoba DS 4, včetně verze Crossback, se samozřejmě ukáže na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, který začíná novinářskými dny 15. září. Prodej by měl být zahájen ještě během podzimu.