Už na vzhledu vozu je vidět, že se designéři inspirovali u slavných amerických sporťáků konce 60. a začátku 70. let, retro křivky připomínají zejména klasický Ford Mustang.

Narozdíl od něj má však Equus rám z hliníku, ze stejného materiálu je vyrobena také část karoserie, na níž výrobce použil i karbon. Výsledkem je poměrně přijatelná hmotnost 1650 kilogramů.

Pod kapotou najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec LS9 o objemu 6,2 litru, který známe z posledního Chevroletu Corvette ZR1. Tentokrát produkuje výkon 649 koní, točivý moment dosahuje úctyhodné hodnoty 819 N.m. Není divu, že Bass 770 se šestistupňovou manuální převodovkou zrychlí z klidu na stovku za pouhé 3,4 sekundy a dokáže uhánět rychlostí 320 km/h.

Zdroj: Youtube

Řízení usnadňuje kontrola trakce, variabilní převod řízení, moderní adaptivní tlumiče či špičkové karbon-keramické brzdy Brembo. Vůz stojí na devatenáctipalcových kolech obutých do pneumatik Michelin Pilot Sport.

Bohatá je i vnitřní výbava, která zahrnuje například kožené čalounění, kvalitní audiosystém, dotykový displej, tempomat, klimatizaci nebo široké možnosti individualizace materiálů a provedení. A tomu všemu odpovídá i cena, jež pochopitelně odráží i značnou exkluzivitu vozu. Equus si za Bass 770 žádá nejméně 250 tisíc amerických dolarů, tedy zhruba 5 milionů korun.