Novinka je podle výrobce nejvýrazněji změněnou verzí od představení současné podoby ikonického amerického "muscle car" ve formě studie v roce 2006. Nové Camaro disponuje zlepšenou aerodynamikou, díky které má účinnější chlazení a lepší stabilitu při vysokých rychlostech. Na přídi najdeme širší dolní mřížku a užší horní mřížku, přičemž funkční větrací otvor na kapotě pomáhá snižovat ohřívání a aerodynamický vztlak. V zadní části charakterizují nový design jinak tvarovaná kapota, horizontální světla a difuzor. Kupé i kabriolet mají zadní spoiler s vestavěnou anténou.

Chevrolet Camaro SS.

Pohon zajišťuje osmiválec o objemu 6,2 litru, který je propojen se šestistupňovou převodovkou, buď manuální, nebo automatickou. V případě použití manuální převodovky činí nejvyšší výkon 432 koní (318 kW) při 5900 ot. /min. a nejvyšší točivý moment 569 N.m při 4600 ot. /min. Kupé s manuální převodovkou zrychlí z 0 na 100 km / h za 5,2 sekundy, kabriolet s manuální převodovkou za 5,4 sekundy.

K změnám došlo i v interiéru a v nabídce komfortních prvků. K dispozici je dálkové bezklíčové ovládání zamykání, přední sedadla Recaro s koženým čalouněním, barevný head-up displej a nové rádio Chevrolet MyLink se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou. MyLink umožňuje uživateli vstup do telefonního seznamu, osobních playlistů a fotogalerií svého chytrého telefonu. Propojení je možné prostřednictvím USB, Bluetooth a aux-in. Standardním prvkem výbavy je také zpětná kamera.

Chevrolet Camaro Z28.

Nové Camaro dorazí do vybraných dealerství Chevrolet v Evropě koncem tohoto roku a avizované ceny vypadají na tak výkonné auto s charakterem lákavě. Kupé bude stát od 1 036 100 Kč a kabriolet od 1 166 100 Kč. Ve stejnou dobu se k nám snad dostane i vrcholná verze Z28, kterou výrobce představil letos v březnu. Ta navazuje na slavného předchůdce z konce 60. let. Moderní Z28 pohání motor 7,0 l V8, vyvinutý ve spolupráci s Corvette Racing. Je schopen vyvinout 500 koní (373 kW) výkonu a 637 N.m točivého momentu.

Kromě modernizovaného Camara přiveze Chevrolet do Frankfurtu i jiné novinky, přečíst si o nich můžete v článku "Chevrolet ve Frankfurtu: Bubliny na blatníku a nové prvky výbavy".