Jde však hlavně o detaily, zvlášť v oblasti vzhledu. Auto dostalo nové nárazníky, jinou masku chladiče a především výraznější světlomety pro denní svícení. Zájemci také mohou volit z širší palety laků, nově jich je 13. Zajímavě vypadá polep pojmenovaný Second Skin, jímž lze ozdobit karoserii.

Fiat 500.

Novinky v kabině zahrnují například lepší odhlučnění, kvalitnější materiály, nové druhy čalounění, pozměněnou architekturu palubní desky a zejména multimediální systém Uconnect s pětipalcovou dotykovou obrazovkou.

Fiat 500 v nejvyšší výbavě může být vybaven sedmipalcovým digitálním přístrojovým štítem. Vyvinula ho společnost Magneti Marelli.

Fiat 500.

Motoráři se zaměřili především a zlepšení spotřeby, takže všechny motory nyní splňují emisní normu Euro 6.

Novinkou je "zelená" verze s přídomkem Eco. Pohání ji čtyřválec o objemu 1,2 litru s výkonem 69 koní, který si má vystačit s 4,3 l/100 km. V "normální" variantě stejný motor spotřebuje 4,7 l/100 km. 

Dvanáctistovka pak bude i v provedení jezdícím na LPG.

Fiat 500.

Samozřejmě nechybí přeplňovaný dvouválec ve dvou verzích: slabší poskytuje výkon 85 koní, silnější pak 105 koňských sil. Diesel 1.3 MultiJet dává 95 koní.

Zmínit lze i přepracovaný podvozek, který podle Fiatu zajistí nejen lepší pohodlí, ale i ovladatelnost.

Do prodeje omlazený Fiat 500 zamíří v září.