Pod kapotou se pochopitelně stále ukrývá turbodmychadlem přeplňovaná šestnáctistovka, její výkon však byl zvýšen na 200 koní (standardní Fiesta ST má 182 koní) a točivý moment nabídne 290 Nm.

Díky funkci overboost však řídič může po dobu 15 sekund využít až 215 koní a 320 Nm.

Kromě posílení výkonu došlo také ke zkrácení stálého převodu z 3,82 na 4,06 - tato změna zajistí ještě atraktivnější pružné zrychlení.

Ford Fiesta ST200.

Fiesta ST200 se samozřejmě pochlubí lepší dynamikou: zrychlení z klidu na stovku zabere jen 6,7 sekundy, tedy o dvě desetiny méně času než běžné ST. Maximální rychlost se posunula z 220 na 230 km/h.

Ostřejší varianta také dostala o 15 milimetrů snížený a tužší podvozek, strmější řízení, silnější brzdy, upravený systém vektorování točivého momentu a třístupňovou stabilizaci.

Vzhled oživují 17palcová černá kola, červené třmeny brzd nebo specifický šedý lak Storm Grey. Uvnitř pak najdeme sportovní sedadla Recaro se stříbrnými švy. Stejnou barvou jsou lemovány i bezpečnostní pásy.

Ford Fiesta ST200.

K zákazníkům by Fiesta ST200, která se ukáže na autosalonu v Ženevě, měla zamířit v létě. Cena zatím nebyla oznámena.