Hyundai pro novou značku vytvořil nové designérské centrum Prestige Design Division a právě v něm studie vznikla. Návrháři vůz vybavili obrovskou maskou chladiče, úzkými světlomety, řadou prolisů a dynamnickou siluetou se splývavou zádí.
Koncept tak vypadá docela dravě a odvážně, otázkou však zůstává, jak moc bude této předloze sériový sedan s pohonem zadních kol podobný.
Při pohledu do interiéru pak zřejmě nejvíce pozornosti upoutá podivně tvarovaný volant. Jeho přítomnost ale lze v produkčním autě zcela jistě vyloučit.
To samé už nelze říct o velkém displeji umístěném na palubní desce. S uhlopříčkou 21 palců a rozlišením 4K zastane funkci přístrojového šítu i obrazovky multimediálního systému. Displeje jsou v současnosti v módě, proto lze předpokládat, že budoucí Genesis G70 podobné řešení - byť třeba ve výrazně střízlivější podobě - dostat může.
Interiér dále nabídne nejen spoustu kůže, ale také například hliník či měď.
Pod kapotou se ukrývá hybridní pohonné ústrojí tvořené dvoulitrovým čtyřválcem, elektromotorem a osmistupňovou automatickou převodovkou. Celkový výkon činí 245 koní (180 kW), točivý moment dosahuje 353 Nm.
Je možné, že hybridní soustavu najdeme i v sériové verzi G70, ale důležitější roli budou hrát přece jen tradičnější motorizace.
Budoucí Genesis G70 by měl být třetím modelem mladé značky, který doplní zmíněnou vlajkovou loď G90 a menší sedan G80 (známý i u nás jako Hyundai Genesis).
V roce 2020 by modelovou řadu Genesis mělo tvořit celkem šest aut. Kromě zmíněné trojice půjde jedno kupé a také o dvojici SUV - v prvním případě má jít o kompaktní crossover, v tom druhém o velké a "skutečné" SUV.