Jako základ posloužila otevřená třída S v provedení S 63 AMG s pohonem všech kol. To pod kapotou ukrývá přeplňovaný 5,5litrový osmiválec dosahující 585 koní (430 kW) a 900 Nm, který spolupracuje se sedmistupňovým automatem. Vůz zrychlí z klidu na stovku za 3,9 sekundy.

Brabus však motoru zvýšil objem na 5,9 litru a s pomocí dvou turbodmychadel z něj vydoloval 850 koňských sil a točivý moment 1450 Nm. Kvůli zajištění životnosti důležitých dílů však úpravce "krouťák" softwarově omezuje na 1150 Nm.

Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio.

Na všechna kola tato síla proudí přes sedmistupňovou automatickou převodovku.

Akcelerace z klidu na 100 km/h zabere jen 3,2 sekundy, dvoustovku podivuhodný kabriolet pokoří za 9,4 sekundy. Maximální rychlost je kvůli životnosti pneumatik omezena na 350 km/h.

Vzhled vozu pak samozřejmě oživuje několik sportovních doplňků, například funkční aerodynamické prvky, karbonový spoiler na víku kufru, dále 21palcová kovaná kola nebo agresivnější nárazníky a výrazný difuzor. Specifické detaily pak najdeme i v interiéru.