CR-V dostalo nové světlomety vpředu, jinou přední mřížku, mlhovky, nově tvarovaný nárazník a dokonce i upravený spodní kryt motoru. Vzadu najdeme "lampy" s novými LED sdruženými světly, pozměněné páté dveře a nový nárazník.
Hlavní novinkou je ale nahrazení vznětového motoru 2,2 i-DTEC menším turbodieselem o objemu 1,6 litru. Jednotka z řady Honda Earth Dreams Technology poskytuje výkon 160 koní a točivý moment 350 N.m. K dispozici bude buď s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo s novým devítistupňovým automatem. Tato motorizace je vyhrazena pro vozy s pohonem všech kol.
V nabídce samozřejmě zůstává předokolka se slabší verzí vznětové šestnáctistovky o výkonu 120 koní.
Spotřebu nové varianty zatím Honda neprozradila, ale vzhledem k uvedeným emisím CO2 o hodnotě 130 g/km lze odhadnout apetit kolem 5 l/100 km.