Podle Hondy se přitom nejedná o nějakou vizi vzdálené budoucnosti, sériová verze tohoto vozu prý bude v Evropě k dispozici už v roce 2019. Studie přitom interesantním způsobem spojuje pokročilé technologie s jednoduchým a možná i trochu retro designem. Jde ale o malé auto, jeho délka o 100 mm kratší než u modelu Jazz, měří tedy na délku zhruba 3,9 metru.

Emblém vozu je modře podsvícen, což má být nový stylový prvek budoucích elektromobilů společnosti, a na čelní straně vozu lze mezi světlomety zobrazovat interaktivní vícejazyčné zprávy, jako jsou pozdravy, rady ostatním řidičům nebo aktuální stav akumulátoru při dobíjení.

Sekačka Miimo v provedení Type-R.
Ostrá Honda Civic Type R dostala k narozeninám rozkošnou sekačku

Zvláštností vozu je také velké čelní sklo, které je zaoblené a díky úzkým předním sloupkům údajně zajišťuje skvělý výhled. V produkční verzi ale jistě budou sloupky kvůli bezpečnosti masivnější. Stejně tak nelze počítat s vzadu zavěšenými dveřmi. 

Urban EV Concept pojme čtyři cestující na dvou sedadlech vyrobených z různých materiálů. Přední řada je čalouněna přírodní šedou tkaninou a opěráky a loketní opěrky jsou ozdobeny moderními prvky v dřevěné úpravě. Bezpečnostní pásy pro zadní sedadlo jsou uchyceny uprostřed a umožňují navinutí pásů tak aby nepřekážely při vystupování z vozu.

Prvky v dřevěné úpravě pak obepínají rozměrnou „plovoucí“ konzoli přístrojové desky. V ní je uložen sloupek řízení, sada tlačítek pro jednoduché ovládání a také panoramatický displej. Samotná přístrojová deska je vyplněna displejem, který vybíhá zpoza konzole a vede až ke dveřím. Hlavní displej přístrojové desky zobrazuje celou řadu informací o vozidle, včetně stavu akumulátoru, zatímco okraje fungují jako zpětná zrcátka přenášející obraz z digitálních kamer.

Honda Civic.
Nová Honda Civic dostane i naftový motor. Šestnáctistovka nabídne 120 koní

Ve výbavě najdeme také palubní automatický asistent, který funguje jako osobní rádce a dokonce se prý učí rozpoznávat emoce řidiče při jeho rozhodování. Následně provádí nové volby a doporučení na základě předchozích rozhodnutí řidiče.

Zahájení výroby klasického elektromobilu je součástí strategie společnosti Honda s názvem „Electric Vision“. Ta byla představena letos na ženevském autosalonu a zahrnuje vývoj samostatné platformy pro elektromobily s technologií plně elektrického pohonu. Mezi klíčové součásti vývoje hnacího ústrojí patří odlehčený akumulátor, integrovaný odvod tepla a vývoj funkcí přenosu elektrické energie do vozu i z něj.

Sledujte zpravodajství z frankfurtského autosalonu:

Suzuki Swift Sport.
Nový Swift Sport slibuje recept na zábavu. Váží pod tunu a má 140 koní
Škoda Kodiaq Scout.
Škoda prozradila ceny nových verzí Kodiaqu. Kolik Scout a SportLine stojí?
Koncept Borgward Isabella.
Borgward Isabella je moderní interpretace modelu z 50. let. Jezdí na elektřinu
Audi RS4 Avant.
Tohle je Audi RS4 Avant. Rodinný kombík má 450 koní a stovku dá za 4,1 vteřiny
Dacia Duster.
Nová Dacia Duster oficiálně. Má vylepšený pohon 4x4 a hezčí interiér
Renault Mégane R.S.
Renault představil Mégane R.S. Má 280 koní, samosvor a řízení zadní nápravy
Porsche 911 GT3 ve výbavě Touring Package.
Porsche předvedlo 911 GT3 Touring Package. Pryč je zadní křídlo, uvnitř je kůže
Land Rover Discovery SVX.
Land Rover Discovery SVX je tvrďák do terénu. S 525koňovým osmiválcem
Koncept BMW i Vision Dynamics.
BMW ve Frankfurtu vystavuje konkurenta pro Teslu Model S. Zatím jako koncept
Koncept Audi Aicon.
Budoucnost podle Audi. Ve Frankfurtu představuje koncepty Elaine a Aicon
Koncept Volkswagen I.D. Crozz II.
Volkswagen upravil studii I.D. Crozz. Naznačuje vzhled ektromobilu pro rok 2020
Mercedes-AMG Project One.
Mercedes-AMG Project One přináší techniku z F1. Má 1000 koní
Audi R8 V10 RWS.
Audi představilo supersport R8 s pohonem zadních kol. Vznikne 999 kusů
Ford Mustang.
Ford představil modernizovaný Mustang pro Evropu. I s 10stupňovým automatem