Kromě té dorazí ještě verze čistě elektrická a také plug-in hybrid, tedy hybridní vůz s možností dobíjet baterie z nabíječky.

Jako první však zřejmě přijede klasický hybrid, který kombinuje spalovací agregát s elektromotorem. V případě Hyundai Ioniq jde o benzinovou šestnáctistovku s výkonem 105 koní (77 kW) a 44koňový (32 kW) elektromotor. Systémový výkon hnacího ústrojí je 141 koní (104 kW) točivý moment dosahuje 264 Nm.

Hyundai Ioniq.

Jisté ale je, že ústrojí bude spojeno s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Hyundai se dále chlubí vysokou efektivitou pohonu, skvělou aerodynamikou a lehkou konstrukcí, což má také pomoci nízké spotřebě. Na 15palcových kolech prý hybridní Ioniq umí jezdit za méně než 4,5 l/100 km (podle jihokorejského měřícího cyklu).

Bohužel zatím chybí údaje o kapacitě baterií a vzdálenosti, jakou zvládne hybrid ujet čistě na elektřinu. Stejně jako v případě Toyoty Prius ale jistě půjde maximálně o jednotky kilometrů

Hyundai Ioniq.

První zveřejněná fotografie kabiny pak ukazuje poměrně luxusně vyhlížející interiér s velkou obrazovkou multimediálního systému. Výrobce prý uvnitř využil řadu ekologických materiálů.

Hyundai Ioniq bude v Evropě poprvé představen na březnovém ženevském autosalonu a poté na konci měsíce v New Yorku. Světová premiéra je ale naplánována už na konec ledna v Jižní Koreji.