Budoucí i20 se samozřejmě inspiruje filozofií fluidního designu, konkrétně jeho současnou evolucí. Korejská automobilka ji nazývá „Fluidic Sculpture 2.0". Vzhled byl navržen v evropském designérském středisku značky v německém Rüsselsheimu.

Skica nové generace Hyundai i20.

Typickými prvky nové i20 jsou například mohutný, v tmavé barvě vyvedený C sloupek, přepracovaná šestiúhelníková maska chladiče či tenká horizontální lišta spojující světlomety. Rozměry by měly být podobné současné generaci, která měří na délku 3995 milimetrů, na šířku 1710 a na výšku 1490 milimetrů.

O technice zatím Hyundai mlčí, ale dá se předpokládat, že i paleta motorů bude vycházet se současné nabídky. Zajímavé je, že automobilka údajně chystá i ostřejší verzi (zřejmě s označením "N"), při jejímž vývoji chce využít zkušenosti nasbírané ze svého působení v rally.

Skica nové generace Hyundai i20.

O výrobu malého hatchbacku pro evropský trh se postará turecká továrna Izmit. Podrobnější informace o nové generaci i20 budou zveřejněny ještě před její světovou premiérou v říjnu na autosalonu Mondial de l'Automobile 2014 v Paříži.