Veloster vznikl ve spolupráci s tuningovou společností EGR Group. Už na první pohled zaujme výrazný žlutý lak pojmenovaný jako Yellowcake. Tímto slovíčkem se v angličtině označuje uranový koncentrát - má samozřejmě jasně žlutou barvu. Výrazných úprav se ale dočkala i samotná karoserie, která dostala celou řadu nových aerodynamických prvků a zajímavě vypadá třeba i pás z LED diod nad předním sklem. Vůz obouvá závodní pneumatiky Toyo.

I interiér se snaží připomínat závodní auto, nechybí tedy čtyřbodové bezpečnostní pásy, závodní sedačky a dokonce ani ochranná klec.

Přepracován byl samozřejmě také podvozek, brzdový systém dodala společnost Brembo. Pod kapotou je přeplňovaná šestnáctistovka, známá ze standardního Velosteru Turbo, tentokrát však s výkonem 250 koní. O vyladění motoru se postarala firma Bisimoto Engineering.

A právě ta stojí za dalším upraveným Hyundaiem pro SEMA. V Bisimoto se zaměřili na model Genesis Coupe, kromě nutných úprav podvozku, brzd, převodovky, interiéru a nových kol se pořádně věnovali především motoru.

Hyundai Genesis Coupe s výkonem 1000 koní.

Šestiválec o objemu 3,8 litru dostal například dvojici turbodmychadel Turbonetics, nové vačkové hřídele, mezichladič Spearco či kompletní sání. A výsledek? Na šestiválec těžko uvěřitelný výkon 1000 koní.

Uvidíme, s čím přijdou další automobilky…