Podle zástupců automobilky se elektrifikovaných variant oblíbeného SUV dočkáme už na přelomu roku 2019 a 2020, nicméně jakékoliv podrobnější informace zatím zůstávají tajemstvím.

Částečně hybridní Santa Fe by mělo sdílet pohonnou jednotku s 48V hybridní verzí Hyundai Tucson, což znamená, že pod kapotou by měl pracovat 2litrový vznětový čtyřválec CRDi s výkonem 186 koní a 16 dalších koní přidá 48V systém, který zásobuje 0,44kWh akumulátor. Prozatím však nejde o oficiální vyjádření, nicméně není příliš reálné, že by Hyundai použilo plug-in hybridní pohon z modelu Ioniq Plug-in Hybrid. Už jen kvůli rozdílným rozměrům a hmotnosti.

Ve hře zůstává ještě 2litrový zážehový motor z modelu KIA Optima PHEV. Ovšem i zde platí, že vzhledem k rozměrům a hmotnosti není tato varianta velmi pravděpodobná.