Zatímco celkový objem trhu během prvních tří měsíců letošního roku poklesl o 9,7 %, zmenšil se počet registrací vozů Hyundai jen o 4,7 % na 109 693 vozů.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu uvedl: „Pokračující problémy způsobily v prvních třech měsících prudší pokles prodeje automobilů, než se čekalo."

„Předpokládáme, že tento trend bude pokračovat i ve druhém čtvrtletí, zatímco ve druhé polovině roku 2013 přispěje větší důvěra spotřebitelů k oživení prodeje," pokračoval Rushforth.

„Žádná společnost není imunní vůči problémům, jimž musí v současnosti čelit automobilový průmysl, proto jsme potěšeni, že jsme si v prvním čtvrtletí udrželi svoji pozici na trhu. Očekáváme, že náš tržní podíl bude každý měsíc kolísat, přičemž naším cílem je udržet 3,5% tržní podíl, jehož jsme dosáhli v roce 2012," nastínil další výhled šéf Hyundai Motor Europe.