Klíčovým argumentem, který má získat řidiče na stranu Hyundai, je podle generálního ředitele společnosti Vladimíra Vošického právě poměr ceny vozu k jeho užitné hodnotě. „Zákazníci se mohou sami přesvědčit, že lze získat za nižší cenu mnohem vybavenější a komfortnější automobil, než nabízí Octavia Combi," říká Vošický.
Hyundai chce českým řidičům usnadnit výběr vozu tím, že budou mít k dispozici maximum informací. Sebevědomí přitom Hyundai nechybí, naopak vyzývá řidiče k co nejpodrobnějšímu srovnání. Spoléhá přitom na to, že bohatou výbavou disponují vozy Hyundai již ve standardním provedení, kdežto u jiných výrobců si zákazníci za extra výbavu musejí připlatit. Stejně tak nabízí Hyundai v ceně vozu, na rozdíl od jiných značek, pětiletou komplexní záruku bez omezení počtu ujetých kilometrů.