Nová generace i10 je v porovnání s předchůdcem delší (+80 mm), širší (+65 mm) a nižší (-50 mm). V rámci své třídy údajně nabízí největší prostor pro nohy a největší zavazadlový prostor - cestující vpředu a vzadu mají k dispozici celkový prostor pro nohy 1890 mm, zatímco objem zavazadlového prostoru se v pětimístném uspořádání interiéru zvětšil o více než 10 % na 252 litrů.

Hyundai i10.

Novinka je postavena na nové platformě, jejíž rozvor byl prodloužen o 5 mm. Nové umístění zadních tlumičů má podle výrobce přinést lepší jízdní vlastnosti na všech druzích povrchu a Hyundai také prý zapracoval na omezení hluku v interiéru. Zajímavé jsou některé komfortní prvky, které auta v této třídě většinou nenabízejí, jde například o automatickou klimatizaci, vyhřívaný a kůží obšitý volant či tempomat s omezovačem rychlosti. V bezpečnostní výbavě nechybí standardně dodávaný stabilizační systém a okenní airbagy vpředu.

Hyundai i10.

Design má "na triku" evropský tým designérů Hyundai, vedený Thomasem Bürklem, auto tedy rozvíjí už známou filozofii fluidních tvarů.

Hyundai i10.

Hyundai i10 se vyrábí v závodě tureckém Ízmitu, jehož výrobní kapacita byla investicí 634 milionů USD zdvojnásobena na 200 000 vozů ročně. Do konce letošního roku bude investováno dalších 43 milionů USD, takže celková výše investice dosáhne částky 677 milionů USD. Hyundai chce příští rok v Evropě prodat zhruba 74 000 kusů modelu i10 nové generace.