Jaguar nikdy nepatřil mezi tradiční výrobce kombíků, ve své historii vlastně prodával jen dva. V roce 2004 to byl X-Type, v roce 2012 pak XF Sportbrake.

Model XF sice nedávno dorazil ve druhé generaci, ale i když se o variantě s praktičtější zádí spekulovalo, XF bude s velkou pravděpodobností k dispozici pouze jako sedan. A to samé platí o menším modelu XE.

Vyrábět kombi by se prý Jaguaru nevyplatilo. Na nejdůležitějších trzích, zejména v Číně a USA, totiž obecně o kombíky není velký zájem. Silnou pozici naopak mají v Německu, jenže tam zase kupci dávají přednost domácím značkám. A Audi, BMW i Mercedes-Benz mají zástupce s praktickou karoserií ve všech segmentech, takže je těžké (a drahé) s nimi soupeřit.

Jaguar se místo toho zaměří na SUV a crossovery, jejichž popularita naopak stoupá ve všech důležitých částech světa.

Nedávno britská automobilka začala prodávat svoje první "esúvéčko" jménem F-Pace a je více než pravděpodobné, že v blízké budoucnosti dorazí i další. Prvním zřejmě bude menší SUV, které by se mohlo jmenovat E-Pace.