Výrobce systému trefně říká "Follow-Me", tedy "následuj mě". Pravda je, že jízda za navigátorem, byť virtuálním, představuje asi nejefektivnější způsob, jak navést bloudícího do konkrétního cíle. Výhodou také je, že všechny užitečné informace i obraz "vodícího" vozu systém promítá pomocí head-up displeje přímo před řidiče. Ten tak bude moci stále sledovat cestu před sebou.

Virtuální navigátor se mu navíc neztratí v dopravě.

Automobilka Jaguar Land Rover vyvíjí navigaci umožňující sledovat virtuálního navigátora.

Druhou novinkou je technologie, která řidičům nabídne výhled z vozu v rozsahu 360 stupňů, aniž by byly přerušeny sloupky, které nesou střechu. Celé to funguje tak, že do obrazovek uložených do každého sloupku uvnitř vozu je přenášen živý obraz z kamer, které pokrývají mrtvé úhly obvykle zakryté sloupky karoserie.

Kombinace takto "průhledných" sloupků s head-up displejem navíc umožňuje upozornit řidiče na pohyb chodců, cyklistů a dalších účastníků provozu. Systém samočinně zprůhlední levé nebo pravé sloupky v případě, že řidič změní směr jízdy, otočí se přes rameno během předjížděcího manévru, nebo se vůz začne blížit ke křižovatce.

Automobilka Jaguar Land Rover vyvíjí technologii průhledných sloupků.

Automobilka také plánuje, že by na čelní sklo mohl vůz promítat i užitečné informace typu ceny pohonných hmot na čerpacích stanicích či počet volných parkovacích míst, takže by si řidiči nemuseli tyto informace vyhledávat sami.