Jejími hlavními výhodami mají být vysoká odolnost, lehkost, extrémní tuhost a inovativní technologie. První vůz vyrobený na této platformě bude patřit do střední třídy prémiového segmentu C/D. Tyto sedany budou v prodeji v roce 2015.

Samotný koncept C-X17 je 4 718 mm dlouhý a 1 649 mm vysoký a jeho vzhled zřetelně odráží současný designový jazyk značky. Uvnitř najdeme čtyři samostatné, luxusně vyhlížející, sedačky, další dvě sedadla jsou zabudovaná v podlaze. Vtipné je přiložené příslušenství - užitečné věci, jako jsou baterka a fotoaparát, jsou umístěny v úložných prostorech v zavazadelníku. A zajímavě vypadá i panoramatická střecha, která je vytvarovaná do elipsy.

Koncept Jaguar C-X17.

Interiér je samozřejmě vybaven prémiovými materiály, nabízí kombinaci sedlové kůže na přístrojové desce, sedadlech, loketních opěrkách, dveřích, podlaze a v zavazadlovém prostoru. Jemný vrstvený efekt je vytvořen vysekávaným vzorem, který má efekt kožených záplat a je použit na všech kožených částech. Středový tunel vedený po celé délce vozu, od přístrojové desky až po zadní sedadla, zahrnuje i interaktivní povrch konzole ‒ multifunkční vybavení s řadou dotykových obrazovek. Volný prostor vyplňuje průhledné akrylátové sklo, které ve spojení se zabezpečenou wi-fi sítí, umožňuje cestujícím ve voze se připojit a komunikovat s ostatními cestujícími a vnějším světem prostřednictvím sociálních sítí. Digitální audio systém ve voze C-X17 byl vyvinut speciálně pro vozidla Jaguar britskou firmou Meridian.

O pohonném ústrojí Jaguar nic neprozradil, chlubí se však, že crossover C-X17 by mohl nabídnout jízdní vlastnosti sedanu. Přispět k tomu má chytrý pohon všech kol a dynamický přenos točivého momentu při brzdění. Vůz totiž využívá brzdový systém a vyvažuje tak rozdělení točivého momentu motoru na kola při zatáčení, což má mít za následek snížení nedotáčivosti vozidla a maximální přilnavost.