Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Jaguar ve Frankfurtu odhalil designovou studii crossoveru C-X17

Frankfurt nad Mohanem /FOTOGALERIE/ - Automobilka Jaguar na frankfurtském autosalonu představila svůj nejnovější koncept s názvem C-X17. Studie typu SUV má podle výrobce především demonstrovat možnosti nové modulární hliníkové platformy, na které bude Jaguar stavět svoje budoucí vozy.

10.9.2013
SDÍLEJ:

Koncept Jaguar C-X17.Foto: Jaguar

Jejími hlavními výhodami mají být vysoká odolnost, lehkost, extrémní tuhost a inovativní technologie. První vůz vyrobený na této platformě bude patřit do střední třídy prémiového segmentu C/D. Tyto sedany budou v prodeji v roce 2015.

Samotný koncept C-X17 je 4 718 mm dlouhý a 1 649 mm vysoký a jeho vzhled zřetelně odráží současný designový jazyk značky. Uvnitř najdeme čtyři samostatné, luxusně vyhlížející, sedačky, další dvě sedadla jsou zabudovaná v podlaze. Vtipné je přiložené příslušenství - užitečné věci, jako jsou baterka a fotoaparát, jsou umístěny v úložných prostorech v zavazadelníku. A zajímavě vypadá i panoramatická střecha, která je vytvarovaná do elipsy.

Koncept Jaguar C-X17.

Interiér je samozřejmě vybaven prémiovými materiály, nabízí kombinaci sedlové kůže na přístrojové desce, sedadlech, loketních opěrkách, dveřích, podlaze a v zavazadlovém prostoru. Jemný vrstvený efekt je vytvořen vysekávaným vzorem, který má efekt kožených záplat a je použit na všech kožených částech. Středový tunel vedený po celé délce vozu, od přístrojové desky až po zadní sedadla, zahrnuje i interaktivní povrch konzole ‒ multifunkční vybavení s řadou dotykových obrazovek. Volný prostor vyplňuje průhledné akrylátové sklo, které ve spojení se zabezpečenou wi-fi sítí, umožňuje cestujícím ve voze se připojit a komunikovat s ostatními cestujícími a vnějším světem prostřednictvím sociálních sítí. Digitální audio systém ve voze C-X17 byl vyvinut speciálně pro vozidla Jaguar britskou firmou Meridian.

O pohonném ústrojí Jaguar nic neprozradil, chlubí se však, že crossover C-X17 by mohl nabídnout jízdní vlastnosti sedanu. Přispět k tomu má chytrý pohon všech kol a dynamický přenos točivého momentu při brzdění. Vůz totiž využívá brzdový systém a vyvažuje tak rozdělení točivého momentu motoru na kola při zatáčení, což má mít za následek snížení nedotáčivosti vozidla a maximální přilnavost.

Autor: Redakce

10.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Fabia
Ford Focus
Renault Fluence
Toyota Avensis
Ilustrační foto.
2 10

Volební urny nahradí internet, slibují politici

Ilustrační foto
7

Sedmiletý chlapec jel načerno, dluh přišli vymáhat exekutoři

V Třebové se nemocnice bourá, v Třebíči staví: Prohlédněte si nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v úterý 17. října 2017.

Osobnosti píší papeži. Zastávají se ho před kritiky, kteří jej viní z kacířství

Několik desítek signatářů a stovky podporovatelů má otevřený dopis na podporu papeže Františka. Inicioval ho teolog, profesor Karlovy univerzity Tomáš Halík. Reaguje na kritiku papeže od skupiny konzervativních katolíků. Obvinili ho z šíření kacířství za některá stanoviska týkající se manželství.

Budování u znojemských hradeb? Dělníci zahájili výkopy bez archeologů

/FOTOGALERIE/ Pokochat se pohledem z nově zpřístupněné vyhlídky věže, odpočinout si v hradebním příkopu nebo si zkrátit cestu z Pasteurovy ulice do centra města přes Kapucínskou zahradu ve Znojmě budou moci turisté již od příští sezony. Do práce u hradeb, které objednalo město, se firma pustila bez přítomnosti archeologa.

Ostrava 2067. Vzkazy v truhle pro budoucí generace

Město Ostrava připravilo společně s Kulturním centrem Cooltour jako součást oslav 750. výročí první písemné zmínky o své existenci poselství do budoucnosti s názvem Ostrava 2067. Tím je dřevěná truhla, do níž dnešní Ostravané umístí své „vzkazy budoucím generacím“. Truhla bude otevřena za 50 let při oslavách 800. výročí města Ostravy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení