Že by se Jaguar k XK mohl vrátit, naznačil šéfdesignér Ian Callum. Opět by šlo o sportovní Gran Turismo s konfigurací sedadel 2+2. Zákazník by tedy pak měl na výběr, zda chce spíše sportovní auto (F-Type) nebo více praktičtější a pohodlnější GTéčko.

O pohon by se měly starat podobné jednotky jako v případě  F-Type. Začínat se tedy bude na přeplňovaném dvoulitrovém benzinovém čtyřválci s výkonem 300 koní, chybět by snad neměl ani kompresorem plněný šestiválec a byli bychom rádi, kdyby došlo i na tradiční V8. Na druhou stranu nelze vyloučit, že se Jaguar vydá cestou elektrifikace a nové XK nabídne jako hybrid.

Otázkou také je, kdy se čtyřmístného Gran Turisma dočkáme. Nejčastěji se skloňuje až rok 2021.

Jaguar XK se poprvé představil na ženevském autosalonu v roce 1996, produkce druhé generace byla ukončena v roce 2014. Pod kapotou všech verzí se ukrýval osmiválec - byť samozřejmě s různými objemy a výkony.