Supersport Audi R8 je často osočován z toho, že je masově vyráběný a ztrácí tak exkluzivitu oproti vozům jako Ferrari či Aston Martin. Opak je však pravdou, jak dokazuje reportáž z nové výrobní linky v německém Neckarsulmu, kde je model R8 ručně sestavován již 4 roky.
O jeho ruční složení se v továrně dceřiné společnosti Quattro GmbH stará přes 70 techniků, kterým rukami projde přes 5 tisíc dílů při stavbě každého vozu. Celá továrna musela být před spuštěním výroby přestavěna za více než 28 milionů eur aby vyhovovala novým požadavkům. Továrna je schopna za den vyrobit mezi osmi až patnácti vozy a od roku 2006 jich z výrobní linky sjelo přes 10 tisíc.
Audi R8 od svého uvedení na trh sbírá od motoristických novinářů jednu pochvalu za druhou. Auto mělo původně jasně vystupovat jako levnější varianta svého sourozence Lamborghini Gallardo, ale jeho stále více rostoucí popularita Itala jasně překonala.