O roztáčení každé nápravy se totiž stará samostatný motor. Zatímco u předních kol najdeme tradiční benzínovou jednotku, zadní kola má na starost elektromotor.

Po většinu času však Trail'ster pracuje jako předokolka, vpřed ho žene turbodmychadlem přeplňovaná šestnáctistovka s výkonem 185 koní, která je spojena s šestistupňovou automatickou převodovkou.

Kia Trail’ster.

V případě ztráty trakce či při prudké akceleraci umí systém e-AWD připojit zadní kola. Ta pohání 35koňový elektromotor čerpající energii z aukumulátorů o kapacitě 1,2 kWh.

Celkový výkon soustavy činí 220 koňských sil a točivý moment dosahuje hodnoty 386 newtonmetrů.

Kia Trail’ster.

Dynamické schopnosti Kia neuvádí, zato se chlubí, že Trail'ster umí s "lehkou nohou" fungovat i jako čistý elektromobil, zvládne tak ale ujet jen asi čtyři kilometry. Elektromotor také slouží jako generátor a dobíjí baterie - rekuperuje přitom energii vzniklou při brzdění.

Od Soulu se Trail'ster liší vyfešákovaným vzhledem s upravenými světlomety (zvláštně vypadají hlavně kulaté lampy v předním nárazníku), plátěnou stahovací střechou či mnoha stylovými doplňky. Také má o 6 centimetrů vyšší podvozek a větší kola, která obouvají pneumatiky o rozměru 245/45 R19. I to je důvod, proč Kia tvrdí, že se vůz v terénu neztratí.

Kia Trail’ster.

Studie vznikla v designérském studiu automobilky v Kalifornii a předpokládá se, že na ní brzy naváže i produkční auto, tedy Kia Soul s pohonem všech kol.