Kombi i30 sdílí s pětidveřovým hatchbackem podvozek, má ovšem delší karoserii, která poskytuje výrazně větší zavazadlový prostor. Kombi je zároveň o 30 mm vyšší než krátká verze vozu.

Podobně jako pětidveřový hatchback, který firma uvedla na trh loni, bylo i nové kombi navrženo a zkonstruováno speciálně pro evropské zákazníky v technickém středisku společnosti Hyundai Motor Europe v německém Rüsselsheimu. „Nová generace i30 získala velmi pozitivní ohlasy za svůj design, kvalitu a výhodný poměr cena/výkon,“ uvedl výkonný ředitel Hyundai v Evropě Allan Rushforth.

Jihokorejská automobilka Hyundai plánuje, že bude během životního cyklu prodávat v Evropě ročně více než 120.000 vozů nové generace i30. To přispěje ke zvýšení celkového prodeje automobilů značky na 500.000 vozů. V nabité nižší střední třídě konkuruje tento model například Volkswagenu Golf, Renaultu Megane nebo sesterskému vozu Kia C´eed.

Hyundai byla v lednu a v únoru na českém trhu druhou nejprodávanější značkou osobních automobilů s podílem téměř devět procent. Meziročně zvýšila odbyt o 38 procent na 2157 vozů. Nejlépe se prodává nový model i30 a menší i20.