GM očekává, že jeho prodej v Číně letos stoupne o osm až deset procent, stejně jako celý čínský trh. Spolu s vyšším prodejem aut však v Číně roste také konkurence, a to jak od zahraničních firem, tak od domácích hráčů, kteří chtějí získat větší podíl na trhu.

V příštím roce chce GM vystavět v Číně dalších pět továren, které mají automobilce pomoci splnit plán zvýšení výrobní kapacity v zemi do roku 2020 o 65 procent. Čtyři továrny budou montovat vozy a v páté se budou vyrábět motory.

GM chce mimo jiné v jedné z továren začít vyrábět svůj sedan Cadillac. V příštím roce chce zvýšit prodej cadillaců v zemi na 100 000 z loňských zhruba 50 000.

Prodej vozidel v Číně loni stoupl o 13,9 procenta na 21,98 milionu. Z toho prodej osobních aut se zvýšil o 16 procent na 17,9 milionu.