"Kolik by tohle Dino mělo stát? V jakém vztahu by mělo být k příští 488? Kde je ten správný kompromis mezi příliš mnoho a nedostatečným počtem kusů? Na tyto otázky jsme zatím nenašli odpovědi," tvrdí Marchionne.

On sám přitom v minulosti několikrát naznačil, naposledy například v březnu na autosalonu v Ženevě, že nabídku Ferrari jednou auto, které se zařadí po bok dosavadního základního modelu California T, doplní. V nejbližších letech se tak ale nejspíš opravdu nestane.

Jistotou však je příjezd otevřené verze vlajkové lodi značky, modelu LaFerrari. Provedení s označením Spider si už prý dokonce mohli potenciální kupci, vybraní z řad majitelů starších modelů, prohlédnout. Technika roadsteru bude s velkou pravděpodobností stejná jako u kupé, což znamená hybridní pohonné ústrojí s dvanáctiválcem o úctyhodném výkonu 963 koní.

Lišit se ale bude exkluzivita a cena. Zatímco kupé se vyrobilo v počtu 499 kusů a každé se prodalo za zhruba 1,3 milionu eur (asi 35 milionů korun), Spider by mohl stát až dvojnásobnou cenu. A očekává se produkce jen mezi 150 a 200 exempláři.