Lexus LC naváže na starší studii LF-LC (Lexus Future-Luxury Coupe), kterou výrobce odhalil v lednu roku 2012. Očekávat tedy můžeme typickou masku chladiče, odvážné linie a řadu zajímavých detailů.

Kupé s uspořádáním sedadel 2+2 se v produkční verzi představí s amtosféricky plněným pětilitrovým osmiválcem o výkonu 477 koní (351 kW) a nejvyšším točivým momentem 420 Nm. Stejný motor pohání také modely RC F a GS F.

Koncept Lexus LF-LC.

Nově však bude spojen s desetistupňovou automatickou převodovkou od společnosti Aisin.

Kromě osmiválce Lexus samozřejmě - jakožto luxusní značka Toyoty, průkopníka hybridizace - nabídne hybridní pohonné ústrojí. Tvořit ho bude 3,5litrový šestiválec a dva elektromotory, přičemž celkový výkon má dosahovat téměř totožné hodnoty jako u klasické V8.

Kromě toho se mluví i o sportovní verzí s přídomkem "F", která by mohla nabídnout čtyrlitrový osmiválec přeplňovaný dvojící elektrických turbodmychadel o výkonu zhruba 600 koní. Její příjezd se ale očekává až v roce 2018.

Koncept Lexus LF-LC.

Zajímavé jsou také spekulace o technologické výbavě. Lexus totiž věnuje hodně pozornosti konektivitě svých modelů, ale není spokojen s úrovní připojení k internetu prostřednictvím klasické mobilní sítě. Proto by prý v kupé LC mohla být instalována výbava pro satelitní připojení k internetu, které údajně funguje lépe a především spolehlivěji - například v místech s velkým zatížením mobílní sítě či horším signálem.