Jde tak o nejvýkonnější auto s motorem V8, jaké kdy Lexus vyrobil. 

„Podoba každé komponenty byla pečlivě navržena tak, aby přispěla k výkonovým vlastnostem," tvrdí Yukihiko Yaguchi, hlavní konstruktér vozu Lexus RC F. „Jedinečné vzduchové kanály v kapotě a v zadní části předních blatníků přispívají k optimálnímu chlazení motoru i jízdní stabilitě. Podílejí se na dravém vzhledu, jenž okamžitě vzbuzuje očekávání požitku z dynamické jízdy," dodává.

Lexus RC F.

Předním partiím modelu RC F dominuje pro Lexus charakteristická maska chladiče ve tvaru vřetene. Od běžné verze kupé RC se liší vyšší kapotou, průduchy pod předním nárazníkem a blatníky či aerodynamickými stabilizačními žebry. Zajímavě vypadají čtyři lichoběžníkové koncovky výfuků, umístěné vždy ve dvojicích nad sebou.

Při rychlostech nad 80 km/h se ze zádi vysouvá aktivní zadní spoiler, který zase zajíždí zpět, když rychlost poklesne pod 40 km/h. V závislosti na stupni výbavy jsou k dispozici tři verze desetipaprskových devatenáctipalcových kol, vyrobených z kované hliníkové slitiny. Dvě verze jsou strojově leštěné, zatímco u nejvyššího stupně výbavy jsou kola ručně leštěná specialistou.

Lexus RC F.

Interiér má podle výrobce připomínat kokpit. Přístrojovému panelu dominuje přepínatelný kruhový ukazatel, jenž se mění v závislosti na některém ze čtyř volitelných jízdních režimů. Mění se zobrazované údaje, barva displeje i velikost písma. Poprvé je použit volant se silným věncem eliptického průřezu, u volantu najdeme "pádla" ručního řazení.  U brzdového a plynového pedálu pak jsou nově použity gumové drážky ve tvaru písmene „L", které mají zaručit lepší přilnavost při ovládání.

Lexus RC F se oficiálně představí 14. ledna na mezinárodním autosalonu NAIAS 2014 v Detroitu.