Mazda CX-4 tedy dostala vyšší podvozek a karoserii se splývavou zádí. O tradiční kupé samozřejmě nejde, novinka má pět dveří.

Produkční verze Mazdy CX-4 designově navazuje na koncept Koeru, jímž se výrobce pochlubil loni v září na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Na délku auto měří 4633 milimetrů, široké je 1840 a vysoké 1535 mm. Rozvor dosahuje 2,7 metru. Tyto rozměry napovídají blízkou příbuznost s modelem CX-5, rozvor i šířka jsou totiž stejné. CX-4 je však delší a nižší.

Mazda CX-4.

Oba vozy sdílí i techniku, počítat pochopitelně můžeme s vychytávkami, které Mazda zahrnuje pod označení Skyactiv. Výrobce zatím potvrdil jen dva motory, přičemž oba spalují benzin. Slabší atmosfericky plněný dvoulitr disponuje výkonem 158 koní (116 kW), výkonnější jednotka o objemu 2,5 litru pak 192 koňskými silami (141 kW).

Menší motor půjde kombinovat jen s pohonem přední nápravy, na výběr alespoň bude ze dvou typů převodovek. Manuální i automatická nabídnou šest stupňů.

Mazda CX-4.

Silnější agregát je spojen s pohonem všech kol a pouze s automatem.

Mazda zatím CX-4 představila jako vůz pro čínský trh. Prodávat se tam začne už v červnu. Je však velice pravděpodobné, že se tato novinka dostane i do Evropy. V takovém případě jistě zájemci budou moci zvolit také 2,2litrový turbodiesel.