Potenciál novinky naznačuje už jméno, Millecavalli totiž lze přeložit jako "tisícovka koní". Vůz technicky vychází z kupé Evantra, chlubí se ale řadou změn. Ta nejdůležitější se ukrývá v motorovém prostoru.

Zatímco standardní Evantru pohání atmosféricky plněný sedmilitrový osmiválec o výkonu 751 koní a s točivým momentem 860 Nm, u verze Millecavalli se díky přeplňování dvěma turbodmychadly povedlo výkon zvýšit na zmíněných tisíc koní. 

Pochopitelně narostl i točivý moment, který vrcholí hodnotou 1200 Nm točivého momentu. Všechna síla míří na zadní kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku.

Mazzanti Evantra Millecavalli.

Z klidu na stovku prý italský supersport zrychlí za 2,7 sekundy a dokáže jet přes 400 km/h.

Úžasně vypadají také čísla ukazující schopnosti karbon-keramických brzd Brembo. Zhruba 1300 kilogramů vážící Millecavalli díky nim zastaví z rychlosti 300 km/h za 7 sekund.

Ve srovnání s běžnou Evantrou pak ostřejší provedení dostalo také širší rozchod kol, lehká kovaná kola od OZ Racing a pneumatiky Pirelli Trofeo R. Technickou libůstkou je systém, který posílá horký vzduch z motorového prostoru pod zadní křídlo, čímž se zvyšuje přítlak.

Mazzanti plánuje vyrobit jen 25 kusů, produkce by měla být zahájena na konci roku. Do té doby ještě auto, které se zatím předvedlo ve formě předprodukčního prototypu, čeká testování a ladění na závodních okruzích. Cena nebyla zveřejněna.