McLaren 570GT se zařadí do rodiny menších sportovních modelů Sports Series, která už zahrnuje vozy 570S a 540C.

Novinka však, jak už ostatně napovídá její jméno, má ambice býti spíše "gétéčkem" než vyloženě supersportem. Jízdní výkony přesto i nadále zůstavají působivé. Vůz pohání uprostřed umístěný 3,8litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly, který dává 570 koní.

Pouhých 1350 kilogramů vážící stroj akceleruje z klidu na stovku jen za 3,4 sekundy a umí uhánět rychlostí až 328 km/h. Průměrná spotřeba v kombinovaném cyklu prý činí 10,7 l/100 km.

close McLaren 570GT. zoom_in

Ve srovnání se svými sourozenci se však McLaren 570GT má chovat o poznání kultivovaněji a přátelštěji. Má proto komfortnější podvozek, upravený převod řízení a dokonce i tišší projev výfukové soustavy.

Pozornost výrobce věnoval i interiéru, opět se snahou nabídnout co největší možné pohodlí. Z tohoto důvodu v kabině najdeme více kůže, dále například vyhřívaná sedadla či za příplatek prémiový audiosystému Bowers & Wilkins se 12 reproduktory.

close McLaren 570GT. zoom_in

V souvislosti se zvýšením všestrannosti se McLaren podíval také na zavazadlový prostor. Novinka má stejně jako další auta řady Sports Series místo pro náklad pod přední kapotou (s objemem 150 litrů), ale jako jediná dostala také "kufr" vzadu nad motorem.

Zadní prostor pro zavazadla má objem 220 litrů a přístupný je přes do strany výklopné víko.

Veřejná premiéra se uskuteční na autosalonu v Ženevě, později v letošním roce se pak rozběhne prodej. Cena činí 154 tisíc liber (v přepočtu asi 5,3 milionu korun).