Už na pohled jde o netradiční Porsche - tenhle crossover totiž připomíná Panameru Sport Turismo na vyšším podvozku a s terénními doplňky. Studie na délku měří 4,95 metru, široká je 1,99 m a vysoká 1,42 m.

Uvnitř najdeme čtyřmístný interiér plný displejů a také prostorný zavazadelník. Jeho objem ale výrobce neprozradil.

Porsche Cayenne S.
TEST: Ostré i jemné. Porsche Cayenne S je luxusní SUV s rošťáckým charakterem

O pohon se starají dva elektromotory, které produkují celkový výkon 600 koní (440 kW) a zajišťují prý zrychlení z klidu na stovku za 3,5 sekundy. Na dvoustovku pak toto elektrické Porsche akceleruje za 12 vteřin. Nejvyšší rychlost je omezena na 250 km/h. 

Zajímavé je, že Porsche tyto výkony slibuje bez omezení, pohonný systém se prý narozdíl od jiných výkonných elektromobilů nebude přehřívat.

Porsche Mission E.
Porsche chystá rychlý elektromobil, ale elektrickou 911 odmítá. Zatím

Každý z elektromotorů pohání jednu nápravu, auto má tedy pohon všech kol. Dojezd na jedno nabití se má pohybovat okolo 400 kilometrů a v případě použití ryché nabíječky se baterie mohou na plnou kapacitu nabít za 15 minut.

I když je Mission E Cross Turismo konceptem, výrobce tvrdí, že vůz má blízko k sériové podobě. Ta by se měla ukázat krátce po představení produkční verze starší studie Mission E - její příjezd je očekáván v příštím roce.

Zdroj: Youtube