První ze tří konceptů, futuristicky vyhlížející Mitsubishi GC-PHEV, je klasickým velkým SUV se stálým pohonem všech kol a mluví se o něm jako o předobrazu budoucí generace slavného terénního Pajera. Plug-in hybridní pohonné ústrojí je tvořeno kompresorem přeplňovaným třílitrovým šestiválcem a elektromotorem. Výkon automobilka zatím neuvedla, hovoří pouze o osmistupňové automatické převodovce a vysokokapacitních bateriích.

Díky novému systému pohonu všech kol - výrobce jej označuje jako Super All Wheel Control (S-AWC) - má toto Mitsubishi nabídnout vynikající ovladatelnost na silnici, ale také výjimečné schopnosti v terénu.

close Koncept Mitsubishi GC-PHEV. zoom_in

Druhým konceptem je SUV-kupé XR-PHEV. I tento crossover sází na hybridní ústrojí a také jeho baterie lze dobíjet ze sítě. Kromě elektromotoru najdeme pod kapotou turbodmychadlem přeplňovaný agregát MIVEC s přímým vstřikováním paliva o objemu 1,1 litru. Hnaná je pouze přední náprava.

close Koncept Mitsubishi XR-PHEV. zoom_in

Poslední studii Mitsubishi pojmenovalo jednoduše AR. Vůz má kombinovat obratnost SUV s vnitřním prostorem MPV a i on využívá hybridní pohonné ústrojí, tentokrát však s výraznější úlohou přeplňovaného motoru MIVEC o objemu 1,1 litru.

close Koncept Mitsubishi AR. zoom_in

Kromě těchto konceptů ukáže automobilka Mitsubishi na tokijském autosalonu, který začíná 22. listopadu, dalších 14 automobilů.