Insignia, která za pět let od svého uvedení našla 580 tisíc majitelů, už facelift potřebovala. Design se přiblížil aktuálním modelům německého výrobce, změn doznala příď, kde najdeme novou masku chladiče, jinak tvarované světlomety i odlišný nárazník. Nová světla a nárazník dostala i záď.

Výrazné novinky čekají i uvnitř, především na palubní desce. Současné Opely jsou totiž "přetlačítkovány", což se modernizovanou Insignií ale mění. Nový infotainment systém s větší osmipalcovou obrazovkou se bude ovládat dotykově a řadu tlačítek nahradí také moderní touchpad. Ve výbavě nově najdeme hlasové ovládání, upravený multifunkční volant, bezklíčové startování a různé elektronické a bezpečnostní systémy.

V Rüsselsheimu se ale zaměřili i na jízdní schopnosti. Řada vylepšení podvozku má zajistit lepší agilitu a pohodlí, kvalitu jízdy mají zvýšit i nové či modernizované motory. Konstrukčně zastarávající benzínový čtyřválec 1.6 Turbo (180 koní) nahradí moderní 1.6 SIDI Turbo o výkonu 170 koní, který slibuje nižší spotřebu paliva a celkově příjemnější projev. Komu je šestnáctistovka málo, může sáhnout po 2.0 SIDI Turbo s 250 koňskými silami.

V nabídce zůstanou tři naftové motorizace. Vrcholem je loňská novinka 2.0 BiTurbo CDTI se 195 koňmi a 400 N.m točivého momentu, výkonově rozdílné varianty 2.0 CDTI byly posíleny (120 a 140 koní), současně však vykazují nižší papírovou spotřebu. Výrobce údavá 3,7 l/100 km v kombinovaném cyklu.

Zájemce o alternativní pohony Opel potěší přeplňovaným 1.4 LPG o výkonu 140 koní.

Cena modernizované Insignie bude v Německu začínat na zhruba 600 000 Kč za sedan s přeplňovanou čtrnáctistovkou.