Ty navíc v obou autech poprvé nabídnou stejné výkony - dosud jednotky v Caymanu byly o něco silnější.

Představení Porsche 718 Boxster najdete zde.

Nové ploché čtyřválcové agregáty s turbodmychadlem jsou dva. Základním motorem je dvoulitr poskytující 300 koní (220 kW) a 380 Nm, což ve srovnání s předchozí atmosfericky plněnou šestiválcovou dva-sedmičkou znamená nárůst 25 koní a 90 Nm. Takto vybavený vůz zrychlí s automatickou převodovkou a paketem Sport Chrono na stovku za 4,7 sekundy.

Porsche 718 Cayman.

Varianta 718 Cayman S pak spoléhá na 2,5litrový čtyřválec, který dává 350 koní (257 kW) a 420 Nm. Proti dosavadnímu 3,4litrovému šestiválci tu máme posun o 25 koňských sil a 50 Nm. Akcelerace na 100 km/h se samozřejmě zlepšila také: s automatem je kupé na stovce za 4,2 sekundy.

Maximální rychlost "eska" činí 285 km/h, základní provedení je o 10 km/h pomalejší.

Porsche tvrdí, že Cayman dostal ve srovnání s Boxsterem odlišně naladěný podvozek. Brzdy základní verze pocházejí z předchozí varianty S, což znamená 330mm disky vpředu a 299mm vzadu.

Porsche 718 Cayman.

Nový Cayman S pak nabídne brzdový systém z 911 Carrera.

Modernizace přinesla i pozměněný vzhled - nepřekvapivě v podobném duchu jako u Boxsteru. Registrujeme tedy nové nárazníky, odlišné světlomety či jinak tvarované kliky dveří. Všimnout si však můžeme i větších otvorů přivádějících vzduch k motoru nebo proužku s názvem automobilky, který spojuje zadní světla.

Kabina pak nabídne upravenou palubní desku s novými výdechy klimatizace, přepracovaný volant a přístrojový štít, nové dekory či novou verzi multimediálního systému PCM.

Porsche 718 Cayman.

Omlazené Porsche 718 Cayman si můžete už nyní objednat, první auta dorazí v září. V Německu základní cena činí 51 623 eur (asi 1,4 milionu korun), provedení S vyjde na 64 118 eur (zhruba 1,7 milionu korun).

Standardní Cayman se tak stane nejlevnějším vozem stuttgartské automobilky. Vystřídá právě příbuzný Boxster.