Zatímco dříve Venom GT ze svého dvakrát přeplňovaného osmiválce o objemu 7 litrů vydoloval "jen" 1262 koní, upravené provedení díky použití ethanolového paliva a zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla nabízí zmíněných 1471 koňských sil. Tedy o 209 koní víc.

Měnily se samozřejmě i údaje o dynamice. Omlazený Venom GT je navíc lehčí, proto maximální rychlost nově překročí 450 km/h - u předchůdce nejvyšší naměřená rychlost činila 435,31 km/h.

I další hodnoty jsou neuvěřitelné. Z klidu na stovku vůz zrychlí za 2,5 sekundy, na 160 km/h za 4,4 vteřiny, na 300 km/h za 10,9 sekundy a čtyřstovkou jede za 18,1 vteřiny od startu. Pro srovnání, například Škoda Fabia se silnějším litrovým tříválcem potřebuje jen na akceleraci na 100 km/h víc než 14 vteřin.

Hennessey Venom GT Spyder.

Cena modernizovaného Venomu GT zatím nebyla oznámena, ale starší verze se prodávala asi za 1,4 milionu dolarů, což je v přepočtu zhruba 35 milionů korun.

Zprávou o silnějším Venomu GT však příliv novinek z texaské firmy Hennessey nekončí. Společnost totiž také prozradila, že uvažuje o plně elektrické variantě své superrychlé bestie. Projekt je zatím ve fázi zkoumání možností a také čekání na lehčí baterie s vyšší kapacitou - což však prý nemusí dlouho trvat.

Pokud elektrický Venom skutečně vznikne, měl by podle představ výrobce nabídnout výkon minimálně 1013 koní a akceleraci z nuly na sto za méně než 2 sekundy.

Otázkou však zůstává, jestli Hennessey stihne elektrickým pohonem vybavit aktuální - byť omlazenou - generaci Venom GT. Firma totiž už pilně pracuje na jeho úplně novém nástupci.