Jde však stále o prototyp, Klein už pracuje na další fázi 3.0.

Aeromobil 2.5 má dvoumístnou kabinu, za níž najdeme dlouhý a úzký trup a dozadu složená křídla. Létající auto na délku měří  6 metrů, na šířku pak 1,6 metru. Pokud se roztáhnou křídla, šířka samozřejmě výrazně naroste - na 8 metrů. Stroj i díky použití uhlíkového kompozitu váží jen 450 kilogramů.

O pohon na silnici i ve vzduchu se stará lehký motor Rotax 912 s výkonem 100 koňských sil. Díky němu dokáže Aeromobil na zemi uhánět rychlostí až 160 km/h, ve vzduchu pak dokonce 200 km/h. Aby vzlétl, musí dosáhnout rychlosti 130 km/h a aby se zase nezřítil, musí letět rychleji než 60 km/h.

Zdroj: Youtube

Konstruktér Klein uvádí na plnou nádrž dolet 700 kilometrů a průměrnou spotřebu 15 litrů běžného benzinu na jednu letovou hodinu. Na silnici spotřeba činí zhruba 7,5 l/100 km.

Prototyp 2.5 už má za sebou letové testy, které ukazují "hybridní" schopnosti stroje. Současně prý odhalily řadu dalších "much", které by měla vyřešit verze 3.0. Ta už je sice ve vývoji, ale kdy a jestli vůbec se objeví ve výrobě, to je zatím těžké říct.