Auto - pojmenované Sion - například nabídne šestimístný interiér se třemi sedadly v každé ze dvou řad. Firma slibuje také prostorný zavazadelník a za příplatek i tažné zařízení. Kabina bude zpracována minimalisticky, místo přístrojového panelu v něm najdeme displej, další obrazovka, s desetipalcovou úhlopříčkou, pak slouží k propojení s chytrým telefonem.

V plánu jsou dvě verze vozu. Základní Urban bude využívat baterie o kapacitě 14,4 kWh, které mají zajistit dojezd okolo 120 kilometrů. Provedení Extender má akumulátory s kapacitou 30 kWh a nabídne prý dojezd okolo 250 kilometrů.

Elektromobil Sion.

Obě varianty přitom dostanou karoserii posetou solárními panely (najdeme je na střeše, kapotě, dveřích i zádi), které samozřejmě budou umět získávat energii ze slunečního záření a dobíjet baterie. Sono Motors tvrdí, že panely při dobrých podmínkách zvládnou za jeden den uložit elektřinu i na 30 kilometrů jízdy. Vůz samozřejmě půjde dobíjet z klasické sítě.

A ona přijatelná cena? Firma tvrdí, že varianta Urban bude stát 12 tisíc eur, tedy asi 324 tisíc korun. To je na elektromobil skutečně málo. Pro zajímavost, základní provedení Škody Octavia aktuálně stojí 354 900 Kč, nejlevnější Volkswagen Golf vyjde na 372 900 Kč.

Elektromobil Sion.

Verzi Extender pak chce německá společnost prodávat za 16 tisíc eur, což je v přepočtu 432 tisíc korun.

Je samozřejmě otázkou, jak reálné vize to doopravdy jsou. Sono Motors aktuálně hledá investory, například i formou crowdfundingové kampaně na internetu. Firmě už se v ní povedlo vybrat 192 tisíc eur, tedy asi 5,2 milionu korun.