Společnost chce vyzvat města po celé Evropě k tomu, aby přijala elektrickou mobilitu. Na oplátku nabízí výhru v podobě 30 rychlodobíjecích stanic.

Těžištěm kampaně „The Big Turn On" je zapojit veřejnost, která pak bude podporovat jednotlivá města ve snaze získat od společnosti Nissan novou infrastrukturu pro elektromobily.

Tyto stanice urychlí dobíjení elektromobilů a zlepší infrastrukturu pro budoucnost s nulovými emisemi. Rychlodobíjecí stanice kompatibilní s mezinárodním systémem ChAdeMO umožňuje dobít prázdnou baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. U běžného typu dobíjecí jednotky to obvykle trvá přibližně osm hodin.

Probíhající kampaň má také vyvrátit řadu mýtů, které panují v souvislosti s elektromobily. Na základě řady důkazů se má například prokázat, že elektromobily mají velmi ekonomický provoz, že Nissan LEAF je neuvěřitelně bezpečný a že dojezd mezi nabitími s přehledem stačí pro převážnou většinu každodenních jízd.

Vůz Nissan LEAF je homologován na dojezd 175 km (NEDC), což údajně odpovídá více než 90 procentům jízd, které evropští řidiči uskuteční ve všední den.